V posledních letech se pijácká kultura v Česku změnila na jakousi uměleckou formu. Zatímco dříve se za barem točily tak maximálně kvasnicové jedničky a „Vinohradský zlatý klobouk“, nyní je místní scéna zabydlena různými craft pivy, exotickými likéry a dokonce i domácími destiláty. Lidé, kteří se snaží užít si život naplno, se nespokojí s obyčejnou desítkou z lahve; chtějí zažít chuťové dobrodružství, které je povede na hranice nekonečné opilosti. Připravte se, vážení, na jízdu!

Pojďme se podívat na fenomenální trend „drink a drive“ – ale ne ve smyslu, že se budete po hospodě přesouvat s volantem v ruce. Mnohem zajímavější je, jak se Instagramem prohánějí fotky koktejlů, které vypadají jako z katalogu o designu interiérů. Kdo by se ale mohl zarazit nad faktorem „proč vlastně ne“? Nechápejte mě špatně, nalévat si do sklenice neonově zelený nápoj, který by mohl uspět jako nový potravinářský přípravek, je sranda. Navíc je tu hlasitý křik generace, které je jedno, co pijí, pokud to nevypadá jako tradiční víno u babičky.

Pohled na bary z jiného úhlu

Trendy se neustále mění a s nimi i preference „yuppies“. Na sklonku týdne zaplní naše ulice glamurózní lidé, kteří se odhodlali vyzkoušet všechno od domácí infuze ginu po „smoky whiskey“ v chladícím boxu. Dává vám to smysl? Odpověď je jasná – jen těžko, ale to nikomu nevadí! Tady platí slogan „Carpe Diem“ a s ním i bláznivě zábavné kreace, které si užijete po celém městě.

Ale, přátelé, pojďme na chvíli mluvit o šokujícím faktu: jak je možné, že v Česku je přes 2000 značek piva? Je to zcela šílené, že? Nejenže si můžete uspořádat ochutnávku, ale také se postarate, aby vám kolega smetl nejnovější druh od místního pivovaru hned poté, co otevře svoji pátou láhev ležáku. Budeme-li upřímní, úplně zapomínáte na pití s mírou. Na zdraví, zarazíme víc než slibujeme, a úplně bezstarostně hupsneme do víru života.

Alkohol jako měřič štěstí

Sociální sítě provedly revoluci ve způsobu, jakým přistupujeme k drinkům. Víte, co je super? Pít na místech, kde si odkéřete sklenici, zatímco vám parta mladíků zahraje hit od Rihanna. A co teprve soutěžit, kdo udělá nejkreativnější selfíčko s drinkem? A když se dostanete na vrchol trendingu, je jasné, že se nikdo nebude šetřit s pitím, zvlášť pokud je vaší motivací oblíbený hashtag.

A teď, co takhle zmínit soutěže mezi kamarády, kdo zvládne víc drinků formou „rovnajícího se letům jejich otce“? Hrdinské kousky by mohly vyprávět o tom, jak kamarád Petr zkombinoval všechny dostupné mikroproducenty a nakonec zabloudil domů s poloprázdnou taškou. Zdá se, že vybrat správný bar je umění samo o sobě. Je to reflexe vaší osobnosti, ať už jste fakt cool chlápek nebo ten atypický šílenec s knírem.

Pít a žít mě jako vás oslovuje. Tak si užijte, dejte si ten drink, ať je sklenice plná! Na zdraví všem, kteří se nebojí vkročit do neznáma, protože život je příliš krátký na to, abychom se pletli do normy. A co si budeme namlouvat? Bez těch barevných drinků a vysmátých na selfie by byl život mnohem nudnější.

Tvorba webových stránek: Webklient