V dnešní době jsme obklopeni neustálými informacemi a názory, které by mohly naplnit koloseum a ještě by zbylo místo na pár slušných hostů. Přemýšleli jste někdy o tom, kolik peněz bychom vydělali, kdybychom dostávali odměnu za každou hloupost, kterou slyšíme? Od „víš, že ten kámoš, co má králíka, se prý chystá udělat kolo z lidských vlasů?“ až po debaty o tom, zda fialová je nová černá. Když si vezmeme v potaz náš bláznivý svět, možná bychom mohli z občasného plkání udělat naše nové podnikání.

Blbosti, které mění svět

Zajímavé je, že v průzkumech vyšlo najevo, že až 65 % dospělých matečních rodin věří, že mají větší šanci vyhrát v loto než dosáhnout svých stanoviskem zmíněných cílů. Kde že je ta důvěra v realitu? Možná je dobré si uvědomit, že humor a blbosti často doprovázejí náš každodenní život, což nás přivádí k tomu, že zkrátka není možné brát všechno vážně. Ať už jsme milovníci vína, umění, nebo prostý fanoušek memečkům o kočkách, máme tendenci přehlížet, že občas je lepší se smát než se děsit.

Všichni máme v okolí toho jednoho kámoše, který je králem konspiračních teorií. Co kdybychom jeho bláznivosti začali brát jako profesi? S každým „všichni víme, že jsme v Matrixu“ bychom mu mohli poslat pravidelný honorář. Možná by to bylo lepší, než se snažit prosadit s nudným smyslem pro realitu. Konečně by se dostal do světla reflektorů a mohl prstit prašule od milovníků absurdního humoru.

Kde je ta inspirace?

Samozřejmě, že v moři blbostí bychom si měli hledat i klenoty. Například při pohledu na to, jak mladí lidé z měst dělají bizarní trendy z naprosto obyčejných věcí. Můžeme vidět, jak si čím dál víc případů „kdo si co namlouvá“ našlo svoje místo v kolektivním vědomí. Zmíněné trendy, které se šíří rychlostí blesku, vytvořily kulturu, v níž se snažíme být originální tím, že napodobujeme ty nejhloupější blbosti ze sociálních sítí. Ukazuje se, že ironie je novou formou umění, kde se spousta lidí nebojí přiznat, že se občas zasmějí vlastním chybám.

Pokud bychom se podívali na skutečné umění, zdá se být zastíněno povrchními „aura“ efekty, které jsou momentálně v kurzu. Proč se nezamyslet nad tím, že třeba prodávání svých názorů na druhy piva může být florbale? Dnešní doba nutí lidi hledat ze všeho nějakou výhodu, a tak směsice humorného a absurdního dokáže bez problémů zaplnit večerní programy mnohých z nás. Kdo by neměl radost z večera stráveného nad chlazeným pivem a debatování o tom, zda je lepší kočka nebo pes?

Tak proč se vlastně neudělat v naší běžné konverzaci více vzrušující? Jakmile jsme si zvykli na komunikaci s víc než jednou dávkou humoru, všechny ty hlouposti se stávají součástí naší denní rutiny. Někdo by se mohl ptát, proč to děláme. A odpověď je jednoduchá: protože blbosti jsou příležitostí, které vnáší světlo do naší nudné reality. Proto se nebojme používat hlavu a užívat si každou chvíli, kdy můžeme ostatní rozesmát. Kdo ví, jednoho dne se možná staneme miliardáři.

Tvorba webových stránek: Webklient