Finanční svět je plný zázraků, ale taky pekelného chaosu. V dnešní době, kdy se internet prolíná s každodenním životem, je snazší než kdy jindy najít cesty, jak se dostat k těm žádaným kačkám. Od kryptoměn po farmy na medvědí trávu, příležitosti se množí jako houby po dešti. V tomto článku se podíváme na to, jak se k prachům dostat, aniž byste museli kousat do pevné kůry života zvané devět-to-pět.
Chytit správnou vlnu
Mnoho lidí se rozhoduje investovat do akcií, ačkoliv o nich nevědí ani to, jestli jsou zelené nebo červené. Přitom investice do akcií nejsou jen pro finanční mágy s brýlemi a tlustými knihami, což je zajímavé právě pro vás, stylové yuppies. Tak trochu rebelství a dravosti k úspěchu přitom neškodí. Jen si je vědomit, že trh je dost nevyzpytatelný. Často si tam pěkně pohráváte s rizikem, které může přinést buď smršťatek, anebo, ehm, katastrofu. Co byste ale za to dali? Úsměv sbalený na tisíc dolarů!
Věděli jste, že v roce 2020 vtrhly na trh s akciemi i celé generace takzvaných retailových investorů? Spojuje je jedna věc – touha po svobodě. A co víc, paradoxně takový přístup dokázal ovlivnit cenu akcií mnohem víc, než by se kdy dřív očekávalo. Na trh se dostávají lidé s touto přístupovou strategií, čímž vytvářejí doslova revoluci v investičních praktikách. Takže si můžete vzít příklad, pánové! Je možné, že ten váš prapodivný meme coin, kterému se smáli i vaši sousedi, jednou přebije i Mistr Binance!
Peníze v rukou hadů a zemědělských guruů
Pokud vám není proti srsti trocha ekologie, možná se vyplatí zasadit i kousíček zeleniny ve vaší hlavě, a to doslovně. Ano, mluvíme o investicích do agrární techniky a biozemědělství. S postupným přechodem na udržitelné zdroje potravin roste hodnota těchto investic jako houby po dešti. Vzpomínáte na ty „zelené” časy, kdy se bio potraviny tvářily jako svatý grál? Víte co? Stále jsou!
Usaďte se na křeslo s novým trendy drinkem a vzpomeňte si na jednu věc: Nebudete jedničkou na trhu, pokud si neuděláte slušné PR (Public Relation). To říkávají vysoce postavení experti a k tomu přidávají, že klíčem k úspěchu je umění prodat nejen produkt, ale i svou osobnost. Vědci sice zkoumají, jak se ovlivňuje lidské chování v nákupních rozhodnutích, ale jedno je jasné – když se na vás nikdo nedívá jako na zelenou ropu, máte šanci na růst i s investicemi.
Co nám tedy zbývá? Užívat si života plnými doušky, ale nezapomínat na budoucnost. Nezavrhujte risk, protože bez něj se nic nevybije. Peníze přicházejí a odcházejí jako opilci na festivalu, ale co nezmizí, je odhodlání a chuť zkoušet novinky. A právě to je ten tahák, který vás dostane o schod výš. Riziko je jako adrenalin – bez něj to bude nuda a tlachání o tom, co by kdyby. Tak se nebojte hrát a nenechte si ujít to nejlepší ze života!