Home > chlast > Šampaňské prospívá zdraví

Šampaňské prospívá zdraví

Prosinec 22nd, 2009

Vědci z britské univerzity v Readingu zjistil, že šampaňské prospívá lidskému srdci. Ideálním množstvím, jsou podle nich dvě sklenky denně. Šampaňské totiž snižuje krevní tlak, zvyšuje prokrvenost organismu a snižuje pravděpodobnost vytvoření krevních sraženin.

Šumivé šampaňské tak organismu prospívá podobně jako červené víno – viz. článek Recept na dlouhověkost? Červené víno!

Výzkum ve Spojeném království byl ovšem prováděn s kvalitním šampaňským vínem, takže ho nedoporučujeme vztahovat na méně kvalitní napodobeniny, jako je například klasická česká „Bohemka“.

Zdroj: The Daily Telegraph

Uložte si odkaz: Kliknutím na ikony můžete doporučit článek dalším lidem.
  • Facebook
  • Linkuj
  • Vybrali.sme
  • Jagg
  • del.icio.us
  • Google


chlast ,

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.